Kontakt

Vælg et emne for din sag.

Når du har bestilt din vare, kan vi desværre ikke ændre i din ordre. Ønsker du en anden størrelse, model, farve eller lignende, beder vi dig venligst lægge en ny ordre eller gøre brug af din retur- og bytteret. Det er derfor særlig vigtigt, at du gennemgår din ordre og sikrer, at du er tilfreds med din bestilling, før du bekræfter dit køb.
Eftersom vi pakker og sender din ordre kort efter, at vi har modtaget den, har vi ikke mulighed for at annullere den. Har du derimod gennemført din ordre i tidsrummet 17.00 - 07.00, har vi mulighed for at annullere den. Her er det dog vigtigt, at du kontakter os hurtigst muligt. Hvis du ikke har mulighed for at annullere ordren, kan du benytte din 30 dages retur- og bytteret.
For at undgå bedrageri kan du kun bestille din vare til det land, du befinder dig i, hvis du ønsker at betale med kort eller via faktura. Benytter du i stedet PayPal som betalingsmetode, er der ikke nogen forbehold.
Hvis du placerer din ordre på hverdage inden kl. 16.00, bliver den afsendt fra vores lager samme dag. Hvis du har afgivet din ordre efter kl. 16.00 på en fredag ​eller i weekenden, sendes den om mandagen. Læs gerne beskrivelserne af vores forskellige leveringsmetoder, da du muligvis finder svaret på dit spørgsmål her. Vi leverer til hele verden og tilbyder derfor en bred vifte af fragtalternativer og fragtfirmaer. Klik på dit land, så du kan tjekke dine alternativer!
I ekstra travle perioder kan håndteringen af tilbagebetalinger og ombytninger tage op til 14 dage, regnet fra den dato, hvor vi modtager din returvare. Så snart vi har håndteret din returvare, vil du modtage en e-mail, der bekræfter dette. Har du anmodet om en ombytning, modtager du en e-mail med et link, hvor du kan spore din ombytning. Tilbagebetalingen vil blive gennemført hen over de kommende hverdage, når du har modtaget din returbekræftelse.
Vi kan desværre ikke tilføje en rabatkode til en ordre, der allerede er gennemført. Det skyldes teknikken. Det er derfor særligt vigtigt, at du sikrer, at rabatkoden er blevet tilføjet, og at rabatten er fratrukket, inden du godkender din bestilling. Har du afgivet en ordre, uden at det er lykkedes at få rabatten med, kan du eventuelt prøve at annullere din ordre. I ordrebekræftelsen kan du se, hvordan du skal bære dig ad.
Vi ønsker at håndtere din reklamation på bedste vis. Vi beder dig derfor venligst om at fremsende billeder af produktets stand, skaden eller produktionsfejlen. På den måde kan vi hurtigt, med hjælp fra producenten, gennemgå din reklamation.
Vi har en størrelsesguide, som du kan se i en rulleliste. Her får du flere detaljerede oplysninger om det produkt, du kigger på. Her kan du også se, hvad de europæiske størrelser svarer til i US, UK, CM og lignende.
Via vores nyhedsbreve og de sociale medier får du besked om nye produkter og restocks. Følg os på Instagram @calirootsstore og tilmeld dig vores nyhedsbrev, så du kan holde dig opdateret.

Obligatoriske felter


Vi tilbyder i øjeblikket kun kundeservice på engelsk.

Den nemmeste måde at komme i kontakt med os er via e-mail:

info@caliroots.com
Vi tilstræber at besvare din henvendelse inden for 24 timer på hverdage.

699 602 06
Kundeservice via telefon kl. 08.00-12.00 og 13.00-16.00 CET på hverdage.

Invoice & Payment support
Hvis du har spørgsmål om din faktura eller betaling, kan du kontakte Klarna kundeservice.

Tlf. +46 8 120 120 10
Web: klarna.com/support

Virksomhedsoplysninger
Californian Roots AB, Sweden.
Registration number: 5566567086