FAQ

Hvornår kan man kontakte jeres kundeservice?

Kundeservice holder åbent mandag til fredag​​. Du kan dog altid sende os en e-mail, som vi besvarer hurtigst muligt. Du kan også ringe til os på hverdage mellem kl. 08.00-18.00, hvor vi forsøger at hjælpe dig på den bedst mulige måde. For at kunne hjælpe dig hurtigst muligt er det en god idé, hvis du er klar med dit ordrenummer, når du kontakter os.

Kan jeg annullere min ordre, efter den er blevet gennemført?

Eftersom vi ønsker, at du får dine varer hurtigst muligt, bliver din ordre behandlet kort tid efter, vi har modtaget den. Derfor er det desværre ikke muligt at annullere ordren.

Kan jeg ændre i min ordre, når I har modtaget den?

Eftersom vi pakker din ordre kort tid efter, vi har modtaget den, har vi desværre ingen mulighed for at ændre i din ordre.

Jeg skal returnere dele af/hele min ordre og har valgt at betale via Klarna Faktura, hvordan gør jeg?

Hvis du skal returnere ét eller flere produkter og har valgt Klarna Faktura som betalingsmetode, anbefaler vi, at du enten betaler for produkterne og venter på en tilbagebetaling fra os. Alternativt kan du kontakte Klarna på tlf. 69 91 88 81 eller via www.klarna.dk og bede dem om at udskyde forfaldsdatoen. Da det kan tage op mod 14 dage for os at håndtere din returvare, bør du vælge en af ​​de ovennævnte muligheder, så du undgår rykkergebyrer.

Hvordan fungerer jeres rabatkoder?

Vores rabatkoder kan af og til være omfattet af visse restriktioner, hvorfor det altid er vigtigt, at du gennemlæser informationen, når du modtager en rabatkode. Rabatkoden skal anvendes ved kassen. Her finder du et felt, der hedder "Tilføj rabatkode". Indtast koden i feltet og klik på "Aktivér koden". Herefter bliver prisen på produktet/produkterne ændret i din indkøbskurv. Hvis du ikke får rabat, selvom du har fulgt disse anvisninger og har en gyldig kode, er det vigtigt, at du ikke gennemfører din ordre. Vi er nemlig ikke i stand til at tilføje rabatten efterfølgende. Kontakt os i stedet via e-mail eller telefon, så vi kan hjælpe dig videre!

Hvor er min pakke?

Så snart dine varer er blevet sendt fra vores lager, modtager du en bekræftelse via e-mail. Her får du et såkaldt sporingslink, så du kan følge din pakke. Sporingen aktiveres først, når fragtfirmaet har registreret pakken. Du skal derfor ikke undre dig, hvis du ikke får nogen oplysninger fra linket lige med det samme. Hvis du sporer din pakke og kan se, at den er leveret hos dit postkontor, behøver du ikke vente på en advisering. Medbring dit pakkenummer fra sporingslinket samt gyldig legitimation og afhent din pakke. Desværre er det ikke muligt at ændre leveringsadressen for en ordre efterfølgende.

Jeg har valgt Jetpak som levering, hvordan fungerer det?

Hvis du handler hos os, har du mulighed for at vælge Jetpak som leveringsalternativ. Du modtager din vare samme aften, forudsat du har afgivet din ordre før kl. 15.00 på hverdage.

Jetpak leverer samme aften, mellem kl. 18.00 - 22.00, dog kun i København!

Eftersom Jetpak giver dig besked via telefon kort før leveringen, er det vigtigt, at du har indtastet det korrekte telefonnummer ved bestillingen, samt at du er hjemme ved leveringen.

PS! Da Jetpak sender dine varer med fly, er det ikke muligt at bestille sprayflasker via denne leveringsmetode. Du kan dog sagtens bestille pumpeflasker.

Hvordan ved jeg, hvilken størrelse jeg skal have?

Ved siden af vores produktbilleder finder du en størrelsesguide, der giver dig en mere detaljeret information om størrelsen på det specifikke produkt. Det er vigtigt, at du tjekker guiden, før du bestiller, da størrelserne kan variere noget mellem de forskellige mærker og modeller. Men skulle du være kommet til at bestille den forkerte størrelse, har du altid 30 dages retur- og bytteret, når du handler hos os.

Min pakke var beskadiget, da jeg modtog den, hvad gør jeg?

Når du modtager din ordre fra udleveringsstedet eller får den leveret på din bopæl, er det vigtigt at tjekke, om emballagen er blevet beskadiget under transporten. Hvis du opdager en skade på emballagen, når du modtager din pakke, skal du straks give besked til fragtmanden/postbuddet. Hvis du ikke rapporterer synlige skader med det samme og derefter åbner pakken for at opdage, at varen er beskadiget, bliver det desværre vanskeligt for os at løse problemet.

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Returformularen skal altid udfyldes og sendes sammen med de produkter, der skal returneres eller byttes. Klistr returfragtsedlen på pakken og indlevér den til forsendelse. Som kunde betaler du selv for returfragten. Ved ombytning sender vi naturligvis den nye vare fragtfrit.

Hvordan foretager jeg en reklamation?

Har du modtaget en vare, og antager du efterfølgende, at der er grundlag for en reklamation, er det vigtigt, at du kontakter vores kundeservice via e-mail eller telefon, inden du sender det defekte produkt tilbage til os.

Jeg har ikke modtaget en returfragtseddel, hvad gør jeg?

Hvis du ønsker at returnere et produkt, men mangler en returfragtseddel, skal du kontakte os via e-mail eller telefon, så vi kan hjælpe dig. Du bedes have dit ordrenummer klar, så vi hurtigt kan oprette en ny fragtseddel.




Har du yderligere spørgsmål? Kontakt vores kundeservice.