Vilkår

Forsendelsesmetoder

Alle ordrer sendes med UPS!
 

UPS

Alle kunder får et trackingnummer, så de kan følge deres pakke under hele forsendelsen. For din sikkerhed er alle pakker fuldt forsikrede.
UPS leverer ikke i weekenden og på lokale helligdage.
Bemærk, at det ikke er muligt at have en anden forsendelsesadresse end faktureringsadressen, medmindre du har en UPS-konto, "My Choice".
 
UPS Economy

Pris og levering:
Prisen pr. ordre er 49 kr.
UPS leverer din pakke direkte til din hoveddør mellem kl. 08.00-19.00 (lokal tid), og pakken leveres kun, hvis der er nogen hjemme til at kvittere for den.
UPS vil gøre 3 forsøg på at levere din pakke. Hvis du ikke er hjemme ved første forsøg, vil næste forsøg være den følgende dag. Hvis pakken ikke leveres efter 3 forsøg, bliver den gemt i 5 dage på dit lokale UPS-center. Alle UPS-centre er åbne 7 dage om ugen.

Ikke-afhentede eller afviste ordrer:
Hvis du afgiver en ordre, og du ikke afhenter den inden for 5 dage (UPS vil forsøge at levere din pakke 3 gange, inden den ender på UPS-centeret), efter den er ankommet til dit lokale UPS-center, eller hvis du afviser pakken, når den ankommer, vil du ikke modtage en refusion for din ordre. Du bliver i stedet afkrævet et forsendelsesgebyr og et administrationsgebyr til et samlet beløb af 300 kr.

Returneringer:
Se afsnittet "Returnering".

UPS Express

Pris og levering:
Prisen pr. ordre er 250 kr., og forsendelsestiden er 1 arbejdsdag til de fleste byer i Danmark, forudsat at ordren er blevet afgivet inden kl. 16.00 (CET) på hverdage.

UPS leverer din pakke direkte til din hoveddør mellem kl. 08.00-19.00 (lokal tid), og pakken leveres kun, hvis der er nogen hjemme til at kvittere for den.
UPS vil gøre tre forsøg på at levere din pakke. Hvis du ikke er hjemme ved første forsøg, vil næste forsøg være den følgende dag. Hvis pakken ikke leveres efter tre forsøg, bliver den gemt i fem dage på dit lokale UPS-center.

Betaling:
Du kan i øjeblikket ikke kombinere forsendelsesmetoden UPS Express med nogen af Klarnas serviceydelser. Vi henviser derfor til alle vores andre betalingsmetoder for ordrer med UPS Express.

Returneringer:
Se afsnittet "Returneringer".

 

Betalingsmetoder

Vi accepterer VISA, MasterCard, Eurocard, PayPal og Klarna.

Du kan sikkert og komfortabelt betale med kreditkort på Caliroots.dk.
Vi bruger DIBS, en af Europas førende betalingsserviceudbydere. DIBS håndterer dine kreditkortoplysninger direkte og på sikker vis. Ingen kreditoplysninger vil blive registreret hos Caliroots.dk. Vi afkræver dig ikke noget gebyr, når du vælger denne mulighed. Kontakt din kortudbyder, hvis du har flere spørgsmål om betalingen.

 
PayPal

Vælg at betale med PayPal, og du vil blive sendt videre til PayPal for at gennemføre din betaling. Nemt og sikkert. Kontakt PayPal, hvis du har flere spørgsmål vedrørende din betaling: www.paypal.com.

Klarna-konto

Hvis du bor i Danmark, Finland, Norge eller Sverige (ingen delvise betalinger i Norge), kan du vælge at blive faktureret.

Dette er gyldigt for både private kunder og virksomheder. Vi sender kun til den adresse, som er din officielle bopæl eller til din virksomheds lovmæssige adresse. Du skal være mindst 18 år. Vi bruger Klarna Europe AB til al fakturering. Der vil omgående blive udført et kredittjek.
Fakturaen bliver sendt via e-mail direkte til dig fra Klarna det øjeblik, hvor pakken forlader os.

Klarna delvise betalinger

Du kan vælge at splitte dine betalinger fra 100 SEK/måned eller mindst 1/24 pr. måned. Du kan også betale hele beløbet. Årlig sats: 18 %
Hvis du ikke betaler inden for perioden, vil du få tilsendt påmindelser og krav plus renter og påmindelsesgebyrer.
Kontakt Klarna, hvis du har yderligere spørgsmål vedrørende din betaling:

Danmark
Finland

Klarna-faktura

Dette er gyldigt for både private kunder og virksomheder. Vi sender kun til den adresse, som er din officielle bopæl, eller til din virksomheds lovmæssige adresse. Du skal være mindst 18 år. Vi bruger Klarna Europe AB til al fakturering. Der vil omgående blive udført et kredittjek. Fakturaen bliver sendt via e-mail direkte til dig fra Klarna det øjeblik, hvor pakken forlader os.

Gebyr:
Norge 49 NOK.
Danmark 39 DKK.
Finland 5 EUR.

Kontakt Klarna, hvis du har yderligere spørgsmål vedrørende din betaling:
Denmark
Finland
Norway

 

Annulleringer og ændringer

Note: During SALE, weekends and bank holidays, once your order has been placed we cannot stop the process of items being sent. Please use the return form if you dont want your items.
Hvis du ønsker at annullere din ordre eller foretage nogen ændringer, er det vigtigt, at du kontakter os så hurtigt som muligt, så vi ikke pakker og afsender din ordre.
Skriv altid "ANNULLERING" eller "ORDREÆNDRING" sammen med dit ordrenummer i e-mailens emnefelt - så undersøger vi sagen.
Hvis en ordre annulleres, efter den er blevet sendt, forbeholder vi os retten til at afkræve et efterfyldningsgebyr på 10 EURO.
 

Ordre med flere varer

Vi forbeholder os retten til at annullere ordrer med flere antal af den samme vare, især hvis det drejer sig om begrænsede varer og sneakers.
Hvis du er i tvivl, kan du sende en e-mail til kundeservice info@caliroots.com.
 

Prisfejl

Vi forbeholder os retten til at annullere eller ændre en ordre, som indeholder prisfejl.
 

Vilkår for "Mystery Box"

Fuld ret til returnering, som sædvanligt, men du skal returnere hele æsken. INGEN ombytning af enkelte varer.
 

"3 for 2" campaign

Terms for orders placed during the "3 for 2" campaign Buy 3 pay for 2, get the cheapest one free. When you buy 3 items from our sale you will automatically get the cheapest one free. If one of the ordered items is out of stock, we reserve the right to cancel the entire order. We will notify you by mail which product that was out of stock. We will then cancel your entire order. The remaining products on your order will automatically be shown at the online store, so that you are able to place a new order.

Returns or Exchanges:
We have a 30 days return policy, this also applies to items on sale. Upon return of the free product, we will not refund you since the product never was charged for. If you return a product that you paid for, but choose to keep the free product, then you are no longer entitled to take part in the Promotion 3 for 2. You then have to pay for the free product, and we will refund you the difference between the returned item and the free product.